Egy német magazinnak 45 000 fontot (több, mint 16 millió forint) kell fizetnie a Schumacher családnak, mivel hamisan azt állították, hogy a hétszeres világbajnok újra tud járni.

Tavaly szeptemberben perelte be a család a német Bunte magazint, mert az 2015 decemberében azt állította, hogy Michael már tud sétálni otthonában. A cikk címe az volt: “Ez több, mint egy karácsonyi csoda – Michael Schumacher újra tud járni”.

“Nem tud járni. A hír hamis volt és megsértette Mr. Schumacher és családjának magánélethez való jogait.” – mondta Felix Damm ügyvéd a hamburgi bíróságon.

A bíróság is megállapította, hogy a magazin ezzel megsértette a család jogait, ezért kártérítést kell fizetniük, valamint nekik kell állni a jogi költségek 65%-át.

A család ügyvédje azt is elmondta, hogy Schumi nem tud mozogni a terapeutájának segítsége nélkül.

Előző cikkA Toyota tagadja, hogy illegális megoldásokat alkalmaz
Következő cikkAudi TT Cup: Ellis nyerte az első versenyt, és egy nő is dobogóra állhatott